از تاریخ
 تا تاریخ
 
مروری بر ویژگی های آثار حسین کیانی و نمایش «چشم به راه میرغضب»

سیاه‌بازی تلخ تاریخی (روزنامه اعتماد، 98/5/15)
مروری بر ویژگی های آثار حسین کیانی و نمایش «چشم به راه میرغضب»

سیاه‌بازی تلخ تاریخی (روزنامه اعتماد، 98/5/15)

جواد طوسی: شیوه روایی تاویل‌گونه و نمادین «چشم به راه میرغضب» و تلفیق عامدانه طنز و هجو و لودگی‌های نمایش «سیاه‌بازی» با مرثیه‌سرایی و لحن تراژیک، شکل جدیدی از ...

یادداشتی بر نمایش ابوبکر محمدی و فاطمه محمدی اثر جلال تجنگی

از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
یادداشتی بر نمایش ابوبکر محمدی و فاطمه محمدی اثر جلال تجنگی

از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

ایران تئاتر - ارمغان بهداروند : تئاتر، دیده بان است. دیده بان راستگویی که می بیند و به نمایش می گذارد. برج و باروی این دیده بانی، صحنه ی تئاتر است که دیده ها و شنیده ها ...

یادداشت یک استاد فلسفه برنمایش ابوبکر محمدی ، فاطمه محمدی :

پرداختی نو به موضوعی که آتش زیر خاکستر است (ایران تئاتر- 7 آذر)
یادداشت یک استاد فلسفه برنمایش ابوبکر محمدی ، فاطمه محمدی :

پرداختی نو به موضوعی که آتش زیر خاکستر است (ایران تئاتر- 7 آذر)

بیژن عبدالکریمی : در کشور ما این مسئله شیعه و اهل سنت یک جور آتش زیر خاکستر است و می تواند به لحاظ ژئوپلتیک و به لحاظ امنیت کشور بسیار خطرناک باشد، اما تا به حال با شیوه ...

یادداشتی بر نمایش «خسوف» به کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی و شقایق فتحی  (ایران تئاتر-7 مهر)

بغض ناشکفته درگلو
یادداشتی بر نمایش «خسوف» به کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی و شقایق فتحی (ایران تئاتر-7 مهر)

بغض ناشکفته درگلو

فرهاد اسماعیلی:نمایش ارزنده خسوف روایت برش هایی از زندگی یک شبیه خوان حرفه ایست که در یک مرکز درمان روانی تحت مراقبت است و در آستانه آغاز محرم همه می کوشند تا او را ...